1) Soutěž se uskuteční ve čtvrtek 19. ledna v prostorách školního klubu, kuchyňky a jedné volné třídy.
2) Soutěžící jsou rozděleni do kategoríí - 6. tř + 7. tř, 8. tř + 9. tř
3) Soutěž bude mít 4 kola:
- poznávání živočichů podle hlasu
- poznávání živočichů podle stop
Sběr papíru na podporu přírodovědného centra školy proběhne ve dnech 12.1. - 23.1. 2015
Sběr odevzdávejte na školním dvoře v altánu, kde bude vážen. Nejlepší sběrači a třídní kolektivy budou tradičně odměněny.
Odměnou za naše přírodovědné aktivity je ocenění v soutěži vyhlášené Sdružením Tereza, která se zabývá enviromentální výchovou Středočeského kraje. Spolu se ZŠ Zbiroh a ZŠ praktická Roudnice nad Labem jsme byli vybráni jako autoři nejvydařenějších fotografií s tématikou děti a les. Fotografie budou umístěny na nový web Sdružení Tereza "Les ve škole". Náš výherní snímek byl pořízen na ekologickém pobytu ve spolupráci s pracovníky KRNAP na Rýchorské boudě v Krkonoších.
Z. Sirotková
7.11. jsme se zúčastnily každoročního setkání pedagogů i nepedagogických pracovníků zabývajících se ekologickou výchovou - Kapradí 2014. Tato akce byla letos uspořádána ve spolupráci se ZOO Dvůr Králové nad Labem. Velmi zajímavým příspěvkem dopolední besedy byla ukázka z akce konané 21. září, kdy vyvrcholila kampaň zoologické zahrady na ochranu nosorožců.
Děti z 1. stupně děkují všem svým spolužákům pod vedením paní učitelky Zuzany Sirotkové za neobyčejný den s domácími zvířaty. Žáci 2. - 5. tříd se rozdělili do skupinek, přičemž každá skupina obdržela kartu, do níž měly děti zapisovat názvy prohlédnutých zvířat a jejich potravu. Zatímco žáci z 1. stupně obdivovali domácí mazlíčky svých starších spolužáků, hrdí majitelé zvířat poskytovali důležité informace o jejich péči. Děti si tak uvědomily, že domácí zvíře není roztomilou hračkou, ale živým tvorem, který vyžaduje pravidelnou péči a lásku.
V pátek 3. října přišly do školy naše děti se svými mazlíčky. Nebyli to plyšáci, jak by si někdo myslel, ale živí tvorové, o které se děti starají. Podívejte se na ně na krátkém videu.